Silné vlasy pomocou potravín

Z potravín by ste mali uprednostniť tie, ktoré sú bohaté na uvedené látky, a to predovšetkým ryby, celozrnné potraviny, strukoviny a mäso:

B5 – hlavným zdrojom je vaječný žĺtok a vnútornosti hovädzieho dobytka
B6 – pečeň, kurčatá, ryby, múka, zemiaky, vajcia, banány
B12 – pečeň, mlieko, vajce a mäso
C – ovocie a zelenina. Najviac ho obsahujú čierne ríbezle, paprika, citrusové plody, cibuľa, kapusta, zemiaky, jahody.
D – najmä ryby
A – v potravinách živočíšneho pôvodu (napr. olej z rybej pečene, pečienka, mlieko a mliečne výrobky)
E – v potravinách rastlinného pôvodu, rastlinných olejoch, orechoch vrátane lieskových, mandliach, fazuliach, cereáliách, zelenine, kapuste, špenáte, pšeničných klíčkoch.
Zinok – ustrice, bravčová pečienka, teľacie mäso, syr, karfiol
Železo – mäso, vajíčka, pečienka, strukoviny, zelenina
Meď – mäso, pečienka, morské živočíchy, orechy, semienka
Jód – morské ryby
Horčík – banány, mandle, orechy, tmavá listová zelenina, obilie a celozrnné pečivo
Selén – vyskytuje sa vo vnútornostiach a v mäse, v rybách, kôrovcoch a mäkkýšoch, mliečnych výrobkoch, najmä v masle, v citrusových plodoch, avokáde, šošovici a celozrnných obilninách
Vápnik – vo väčšine listovej zeleniny, semenách, orechoch, ovsených vločkách a v minerálnych vodách
Mangán – zelenina, celozrnné výrobky, ovocie, klinček a zázvor, káva